Hae
Ninnin energianurkkaus

Treenipäivän ruokailut

Lukijan toive oli postaus mun yhden päivän syömisistä. Päivät koostuu hyvin samantyyppisistä aterioista. Nyt oon tosiaan siirtynyt ylläpitoon, eli en pyri enää energiavajeeseen. Kuten aiemminkin, niin tämäkin on tehty mulle henkilökohtaiseksi. Mun kulutusta silmällä pitäen. Tällä olen lähtenyt liikenteeseen, ja tarkoitus on alkuun seurata tiheästi, että miltä vaikuttaa. Jaksanko syödä kaikki? Jaksanko treenata tämän kanssa? Nouseeko paino, laskeeko paino vai pysyykö samassa? Onko tarpeeksi energiaa viikonlopun pitkiksiin jne. Paljon auki kysymyksiä, ja niihin saan matkan varrella vastauksen. Tällä hetkellä paino on saman 64kg ollut jo muutaman viikon, eli ei vielä painoon vaikutusta.

Sunnuntain 26.4. ruokailut. Välipalaa lukuunottamatta kaikki Iiittalan isossa (21vm) syvässä lautasessa, eli ruokaa on paljon enemmän, mitä kuva sanoo. 😀 Välipala on pienessä syvässä kulhossa. Päivän energiat yhteensä n. 3000kcal.

Voitte bongata mua lusikoista ja haarukoista. 😀

Aamupala:
Puuroa, raejuustoa, viinimarjoja sekä soijalesitiiniraetta.

Lounas:
Riisiä, lihaa, avokadoa sekä kasviksia.

Treeni, 4h pyörä matalalla teholla (keskisyke 117):
Nosht 3kpl energiakarkkeja (sis. 20hh yksi pala)

Päivällinen:
Pasta, lihaa ja kasviksia.

Välipala:
Rahkaa, pähkinöitä ja kiivi.

Iltapala:
Puuroa, raejuustoa, mustikoita sekä maapähkinävoita.

LUE MYÖS:

Vuosi Fitfarmin Sport ravintovalmennusta takana

Tilanne -4,5kg

SEURAA MINUA 

FACEBOOK | INSTAGRAM | TWITTER

BLOGLOVIN | BLOGIT.FI

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.